lørdag den 17. januar 2009

Endnu en brik...

Så blev endnu en post udfyldt i mit nye liv. I går var jeg til samtale hos Det Jobforberedende Hus på Hjulmagervej i Aalborg. Jeg havde igennem Flemming (som arbejder ved Aalborg Kommune indenfor integration) opsnuset, at de manglede en kreativ hånd til at styre aktiviteterne for kvinder. Samtalen gik over al forventning, og inden jeg forlod stedet, havde vi aftalt hvornår jeg skal starte! Så den 10. februar overtager jeg et lokale, som er lettere forsømt, og som jeg allerede har planer for! Det er ikke stort, og der er kun 2 symaskiner, men det skal nok blive godt! I næste uge skal jeg møde mine kommende kursister. Jeg glæder mig.
"Du taler da godt nok swahili, ikke?" sagde lederen på stedet med et smil. "Naturligvis"... :-)
Jeg har foreløbig kun 1 dag om ugen, men mon ikke jeg får rodet mig ind i noget mere...

3 kommentarer:

Irene sagde ...

Til lykke med det! Er spændt på at høre mere om dit nye job. Det lyder i hvert fald spændende!

Tine sagde ...

Hvor lyder det spændende.
Du kommer da ikke til at kede dig i det "nye liv" :-)
Held og lykke.

Det gule hus sagde ...

nææææ, hvor lyder det spændende. det glæder jeg mig til at følge

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...