torsdag den 29. januar 2009

Håndstrik...

Har lige fået besked fra Fokus Folkeoplysning, om at mit kursus i håndstrik kommer op at stå! Uha, det er jo i næste uge :-) Jeg må vist hellere gå i gang med forberedelserne - ellers kan jeg heldigvis mestre improvisationens kunst... Jeg skal have mine mapper gået igennem, og der mangler vist nogle strikkeprøver hist og her....


Jeg har efterhånden et par kurve og kasser med strikkeprøver i, og jeg er ikke altid så god til at få ryddet op og sorteret i dem. Måske skulle jeg en dag sy dem sammen til et tæppe. En dag...

6 kommentarer:

Karin Grøn sagde ...

Tillykke med dit nye job. Jeg så godt i min datters FOFkatalog, at du tilbød kurser i håndstrik og vist også i patchwork tror jeg. Det er nogle lækre prøver du har. God ide at sy eller måske endnu bedre strikke dem sammen med en ensfarvet imellem. Bare en ide jeg fik. Det kunne være flot med retstrikning i pink imellem. Det bliver spændende. Jeg tror du er god til at sætte i gang og holde dig selv i arbejde.

Karin Grøn sagde ...

Undskyld, det var jo ikke FOF men AOF eller FOKUS som det vist hedder nu.

Mette Thrysøe sagde ...

:) Karin - der er både FOF, AOF og Fokus, som er 3 forskellige kursusudbydere. Jeg har virkelig mænget mig over det hele denne gang, så sikkert derfor forvirringen... Fedt forslag med det strikkede imellem alle mine lapper :)

Irene sagde ...

Det ser spændende og meget kreativt ud dit billede:-) Det lyder dejligt med det kursus - hvis jeg boede deroppe, ville jeg bestemt tilmelde mig.

Inge - bernercairn sagde ...

Hvor er det henne du skal holde kursus ???? Kan du ikke lave et link - jeg har nemlig ikke ret langt til Hals og kan ikke finde ud af at strikke strømper...

nynne sagde ...

det lyder spændende med dit kursus.
Sikke et flot tæppe der ville blive. Tror jeg vil til at samle på strikkeprøver !

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...