torsdag den 15. januar 2009

I´m back...

Så kom jeg ovenpå igen... Kasper og mig er friske igen, turen er nu kommet til Jonas, så Flemming går vist bare og venter... Jeg har været på skolen i formiddag, har haft 4B til dansk og kristendom - jeg trænger vist til en opdatering - jeg kunne da ikke huske hvem hverken Saul eller Samuel var!
Fik fri kl. 11.35 - luksus! Alle vinduer er nu pudset, undtaget dem på "solsiden", alle gulve er skrubbet og sofapuder og tæpper er vasket! Ikke flere baciller i mit hus! Forhåbentlig :-) Jonas er ovre det værste, han skal bare sove resten væk.
I aften skal jeg i strikkecafé - det kan ikke undværes. Det er min oase. Og jeg elsker det!

1 kommentar:

Tine sagde ...

Godt at du har det bedre.
Det er altid træls med sådan en omgang.

Rigtig god strikning.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...