søndag den 25. januar 2009

Oprydning...

Det meste af søndagen er gået med total oprydning og rengøring af drengeværelserne. Sikke en opgave! På Kaspers værelse ville han have flyttet om, så selvfølgelig... Jeg synes altså ikke, at det er så længe siden, jeg har været under sengen med diverse rengøringsinstrumenter, men da jeg flyttede den, fandt jeg dette! Total mumificering af - hmmm - det er vist en gulerod og en halv banan! "Jeg kunne ikke spise det hele, mor..." Godt så!








Værelserne er nu skuret og skrubbet og hyggelige at være i! Og med rent sengetøj og langtidsudluftning, var det ikke svært at få de søndagstrætte drenge til at sove. Nu er det vist også min tur...

3 kommentarer:

Karin Grøn sagde ...

Herligt herligt med et rent børneværelse uden mumier.
Håber du får en god start på dit nye job. Det lyder spændende

Puttenings sagde ...

Ydrk, sikke da et fund du gjorde under sønnens seng. :o) Jeg husker stadig, hvordan resten af en madpakke på skoletaskens bund lugtede efter en hel weekends glemsel... Ak ja, man glemmer åbenbart sådan noget i den alder. :o)

Camilla sagde ...

Ja sådan et drengeværelse kan da være et sandt skattekammer af gode sager ;-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...