søndag den 18. januar 2009

Søndagsgøremål...

Så er søndagen ved at rinde ud. Der var masser af planer, som ikke blev til noget, men skidt pyt - det er jo søndag. Jeg har ingen planer for morgendagen, så med mindre de ringer fra skolen, skal jeg ingenting... Men brødet til de næste par dage er lige kommet i ovnen. Der er lavet humus, tunsalat og tzaziki til madpakke-tilbehør.


Ikke fordi det er lovligt at kede sig som arbejdsløs. Jeg skal søge 4 job om ugen! Det er ikke nemt, når der nu ikke er noget at søge! Men man må være lidt kreativ, og jeg har da også snakket med rigtig mange mennesker rundt omkring, i min søgen efter noget spændende tidsfordriv. Min drøm er, at have lidt undervisningstimer rundt omkring, gøre FasterMette.dk færdig og måske skrive en bog... Vi får se... Hvis jeg altså får fred til at leve det ud!
Jeg prøver at få et patchworkhold op at stå i Hals - mandag eller tirsdag aften. Jeg har endnu ikke nok tilmeldte, men jeg håber! Kontakt mig endelig, hvis det er noget for dig! Også for jer piger ude i Stof og Stil :-)

God søndag aften...

4 kommentarer:

Anne sagde ...

patchworkhold...du må have fat i "Tante Lis´s" nabo ...hun syr ved jeg :-)

Anne sagde ...

Tanten bor på Lergravsvej...er 80 år og barnefødt i Hals (hvilket hun ynder at fortælle, når vi traver rundt i byen og møder tusindvis af mennesker som hun jo har kendt altid...og onklen hedder Norman...De er de mest elskelige ældre mennesker...og jeg glæder mig allerede til jeg skal se dem igen...
(og så er det jo Eddies tante og farbror (og ikke onkel))

Camilla sagde ...

Hej Mette
Undskyld jeg ikke har lagt en eneste kommentar til dig i hundrede år. Jeg har netop indhentet alt det forsømte læsning på din blog.
Vi er netop vendt hjem fra ferie i Norge. Virkeligt hyggeligt - men temmeligt koldt.
Jeg kan se at du bestemt ikke har ligget på sofaen siden vi talte sammen sidst. Det lyder til at du nok skal få sammensat en masse aktiviteter og skabe et rigtig godt arbejdsliv. Det er jeg glad for på dine vegne.
Mange knus Camilla

Karin sagde ...

Har seet du har patchwork hold på aftenskolerne, mandage kan jeg ikke og dit week-end hold er min arbejdsweek-end, og der er for langt til Hals. Det han være det ser anderledes ud til efteråret.
Ellers må jeg vente til jeg går på efterløn(næste åHilsen Karin

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...