tirsdag den 10. februar 2009

Første arbejdsdag - igen...

Så starter jeg endnu et nyt job i dag :) Gad vide hvor mange steder man kan være på een gang... Jeg skal i dag starte i Det Jobforberedende Hus for flygtninge og indvandrere. Jeg skal være der hver onsdag, men tyvstarter altså i dag. Jeg har fået et lille værksted med 2 symaskiner. Der er ikke meget plads, og der trænger til lidt hygge, men så ved jeg da, hvor jeg skal starte. Jeg ved ikke hvor mange kursister jeg skal have, for i dag skal jeg have lavet en god "salgstale". Der er forskellige værksteder i huset, så det er med at sætte gang i noget spændende, så folk strømmer til. Jeg har pakket nogle forskellige ting, børnetøj, tasker, boligtekstiler, tæpper, strikketrøjer, billeder osv. Så tager jeg den derfra, og ser hvem der møder op. Improvisation, det er jeg god til :)

Glæder mig!

3 kommentarer:

Irene sagde ...

Held og lykke med det! Det klarer du nemt så kreativ som du er:-)

Karin Grøn sagde ...

Pøj pøj siger man i den verden jeg kommer fra. Den er jo fyldt med overtro, så der er så meget man ikke må men sige pøj pøj må man godt.
Håber du får glæde af dit nye job.

Anne sagde ...

held og lykke, god fornøjelse...det kan kun blive godt :-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...