søndag den 15. februar 2009

Jeg gjorde det igen!!!

Hvorfor kan jeg bare ikke få det til at lykkes!!? Jeg har filtet tusindvis af gange! Men nu er det sket igen - Kaspers stribede anorak er blevet rigtig flot - men bare alt for lille! Jeg insisterede på at drengen skulle have den på, men nej! den er alt for lille... Jeg startede med at smide den i håndvasken. Der skete bare ikke rigtig noget. Jeg kender jo ikke garnet, det er jo det helt nye fra Stof og Stil. Så jeg tænkte, at det filtede nok ikke så meget... I vaskemaskinen på 30 grader skåne vask. Jep, det filter!! Rigtig godt endda!

Jeg kender ingen drenge på 3 år, så den ryger til salg på FasterMette.dk - som forhåbentlig åbner den 15. marts!!

Af resterne strikker jeg nu en taske i den gamle nordiske teknik som hedder neverkont. Jeg kommer vist aldrig til at gå med en taske i de farver, men nu strikker jeg den, så finder den sikkert en ejermand... Det er længe siden, jeg har prøvet denne teknik, og det er faktisk ret sjovt! Og den kommer jo til at filte rigtig godt i vaskemaskinen!! Det kan jeg nemlig!!

6 kommentarer:

Irene sagde ...

Åh - hvor synd med trøjen, men du kan helt sikkert sælge den. Den er rigtig fin. Det er også længe siden jeg har strikket neverkont, men det er faktisk en sjov teknik. Glæder mig til at se den færdige taske.

Pia sagde ...

Hej Mette

Helt fantastisk trøje!!!!

Kender en dreng, som vil elske den trøje.
Hvad koster den?

Hilsen Pia fra Ringe

Mette Thrysøe sagde ...

Hej Pia

Trøjen er vist blevet ca. en str. 3 år. Den er blevet ret tæt efter valkningen, så den kan sagtens bruges som ude-anorak til foråret. Jeg tror den skal koste 500 kr.
Så har du også fået en god pris!

snakkemunn sagde ...

Trist at det skjedde, så mye arbeid. (men den var veldig fin)
Håper du får selge den :-)

Camilla sagde ...

Godt at høre at skidtet filter som en drøm. Det var også meningen :-)

nynne sagde ...

det var vel nok synd med dn fine trøje - me mon ikke der skal findes en derbliver glad for den- tasken ser spændende ud-dejlig med farver til foråret.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...