søndag den 8. februar 2009

Klar til det store slag...

Så er der bagt pizzasnegle, grissini og mini-chokolade-muffins. I morgen kl. 10 ankommer 22 "Blæksprutte-børn" fra børnehaven. Der skal holdes piratfest, så den har ikke fået for lidt med dekorationen. Jeg har syet vimpler i piratstof, limet små flag lavet af piratstof på grill-pinde, tryllet en dug med store dødningehoveder på og lavet klapper til øjnene. Det eneste jeg ikke har overkommet er en skattejagt. Det opdager de sikkert ikke :) Nu vil jeg have en Latte, smække benene op og tage en slapper.

2 kommentarer:

Pernille sagde ...

Rigtig god fornøjelse.
Jeg synes egentlig det plejer at være både sjovt og hyggeligt, når det er gang i den og 35 unger (det føles i hvert fald sådan) der drøner rundt om benene på en.
Jeg er bare ikke altid så god til at huske det på forhånd :)

Tine sagde ...

Det lyder da til at det bliver en fantastisk dag!
Rigtig god fornøjelse :oD

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...