tirsdag den 3. februar 2009

Lemonade Award...

Så landede der endnu en award hos mig :) Tak Rie! Jeg har fulgt Ries blog et stykke tid, og hun har åbenbart også kigget indenfor hos mig :)

Jeg startede med at blogge sidste år. Jeg skulle bare lige prøve... Og jeg blev grebet med det samme. Der er selvfølgelig perioder, hvor man ikke får skrevet så meget, men også perioder hvor man er "på" hele tiden. Det har været rigtig sjovt, og jeg "mødt" en masse spændende mennesker, som giver inspiration til mange ting. Ikke kun strik, men mange andre ting. Det er svært at vælge 5 ud, som awarden skal sendes videre til, for alle har hver deres, som gør det spændende og specielt at følge. Så tak til alle for skønne input i hverdagen.

The Lemonade Award is given by a previos winner to 5 bloggers who have shown great attitudes and/or gratitude this week. It’s a great way to show these people that you appriciate them. All you have to do is:

1. Put the logo on your blog or post.
2. Nominate at least 5 blogs and be sure to link your nominees within your post.
3. Let them know that they have received this award by commenting on their blog.
4. Share the Love and link to this post and the person from whom you received your award. I would like to pass this award along to the following people:

Emilies Hjørne

Lappesola

Tulipan

Pernille

MissKatka

3 kommentarer:

Lappesola sagde ...

Tusen Takk!
Knus fra Sol

Irene sagde ...

Til lykke med den fine award!

Pernille sagde ...

Tillykke med awarden og tusind tak :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...