mandag den 9. februar 2009

Nyt tøj til stolene...

Er i gang med at ombetrække mine spisebordsstole. En gang imellem trænger de altså bare til nyt look! Der er efterhånden også chokolade-kiks-fingre på dem allesammen... Jeg mangler bare 2. Men det er lidt ligesom at få strikket det sidste ærme på en trøjen... Ja ja, jeg skal nok få det gjort!

Øh, det er de lilla der er nye :)

Det var for øvrigt en super hyggelig fødselsdag i formiddags for alle "Blæksprutte-børnene". Tænk at så mange børn kan være så stille! Og da alle havde forladt huset, var der ryddet op! Også på Kaspers værelse! Hold da op! Der er vist godt nok forskel på forældre og pædagoger i børnehaven :) Men de er der jo heller ikke for at kæmpe vores kampe :) Tak for en hyggelig dag, Tina, Heidi og Morten! I har altid været de bedste :)

3 kommentarer:

Pernille sagde ...

sådan en gang ombetrækning er nærmest lige så godt, som at få nye møbler.
Jeg synes de er fine :)

Karin Grøn sagde ...

Smart- hold børnefødselsdag og ombetræk stolene- eller det er måske ikke rækkefølgen??? Det ville i hvert fald være smart. Jeg har været pædagog og børnefødselsdage var nemme hjemme hos folk BORTSET fra at ALLE pigerne skulle på wc. Af en eller anden uransagelig grund syntes de små piger mellem 3 og 6 at folks toiletter er noget af det mest interessante i verden og vi var jo nødt til at gå med derud, så hvad jeg har brugt af tid på fremmede menneskers wcer er ikke småting. Til gengæld var de altid søde til at rydde op når de var med- så den er god nok. Sådan er kulturen åbentbart stadigvæk

Tine sagde ...

Sikke noget pænt stof du ombetrækker med.
Det bliver en hel ny stue :-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...