fredag den 27. marts 2009

Besøg af bedste-kammeraten...

Der kom fint besøg i eftermiddags. Kaspers bedste ven kom på sygebesøg. En skål kiks, Tom og Jerry på tegnefilm og den store pude på gulvet - så er eftermiddagen godt i gang...

Jeg selv har været på arbejde på Det Jobforberedende Hus i formiddag. 4 somalier og en fra Sri Lanka var der på værkstedet i dag. Der blev syet bryllupstøj! Det fineste silke i metervis! Det er ikke de helt store skrædderopgaver der bliver efterspurgt, så der bliver hurtigt produceret noget! Jeg spurgte og spurgte, for jeg kan ikke regne alle lagene ud. Det endte med, at jeg kom til at prøve det på egen krop, for inden jeg så mig om, var pigerne i gang med at iføre mig alle lagene! Hold da op! Jeg følte mig ærlig talt en smule dum. Men de synes jeg var SÅ smuk, og kunne slet ikke få armene ned :) Det eneste jeg ikke måtte få på, var tørklædet omkring håret. Det er åbenbart en meget personlig ting! Fint med mig... Det var skægt at prøve!

4 kommentarer:

snakkemunn sagde ...

Høres ut som du har hatt en fin dag. Det er deilig når fredagskvelden kommer og ungene koser seg. Det går vel bedre med pasienten også. Ha en god kveld

Helle : sagde ...

Skønt at patienten hygger sig !

Gitte sagde ...

De ser ud som om de hygger sig.

Lyder spændende med bryllupsproduktionen. Og du fik lov at prøve. Herligt.

Karin Grøn sagde ...

Det var da dejligt med besøg og hygge- så man næsten glemmer at det gør ondt og man har brækket noget. Sikke en skæg oplevelse du har haft med de piger. Det lyder spændende

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...