lørdag den 14. marts 2009

Fangeborgen...

Nu er den vist snart ved at være der, fangeborgen! Nu skal den males, og jeg glæder mig ikke :) Mine fingre er helt forbrændte af limpistolen, og ungerne hoppede op og ned med gode ideer og skøre påhit. Men mor styrer limpistolen! Det har faktisk været rigtig skægt at lave. Somme tider havde jeg lyst til at jage ungerne væk, så jeg selv kunne få lov at fordybe mig :)
Vi er kraftigt inspireret af Shane, fra 'Shanes Verden' i Fjernsyn for dig, om fredagen. Men hans slot var et børnehjem, og der boede masser af piger og drenge. Sjove historier, det er Shane god til. Men på vores slot gider vi ikke have tøser, så her bor grumme og farlige røvere og tyveknægte! Kasper satte de farvestrålende glitter-ting fra drinks på tårnene. Lidt malplaceret synes Jonas og mig. 'Men bare fordi de er røvere, kan de jo godt have noget pænt at se på', synes Kasper! Godt så!






6 kommentarer:

snakkemunn sagde ...

Superfint, måtte la sønnen min komme å få se. Vi ble enige om at derre er veldig flinke og tolmodige som kan lage et slikt prosjekt hjemme. Lykke til med malingen :-)

Pernille sagde ...

Wauw!
Det bliver superflot, når det bliver malet. Jeg kan snildt sætte mig ind i at sende ungerne væk og bare være alene om det.
Det må have været et fantastisk projekt for ungerne at være med til :)

Mette G. sagde ...

Fantastisk flot og ikke så lidt sjovere end at hente en fiks og færdig borg i nærmeste legetøjsbutik ;-) Rigtig god fornøjelse med malingen

Camilla sagde ...

Nøj, hvor er den flot. Glæder mig til at jeg kan lave sådanne ting med Anton.

Shane sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Shane sagde ...

Sikke en super flot borg! Jeg er meget imponeret over jeres tag plader og det er en god idé at bruge mælke kartoner, måske må jeg lade mig inspireres og bruge den idé i Shanes verden en gang :-) Jeg kan også rigtig godt lide udkigs huset på toppen af køkkenrullen...

Mange hilsener fra Shane.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...