fredag den 20. marts 2009

Fodboldtøj til lillemand...

Kasper var MEGET syg i morges, han havde ondt flere steder og det var meget frygteligt for ham! I virkeligheden betød det, at han havde lyst til en fridag sammen med mor, og hvor er det skønt at man kan sige OK! Vi lagde hårdt ud, og satte en film på - skønt, for så kunne mor småblunde en times tid på sofaen, og sørge for at sige 'Jaah' og 'Neej' de rigtige steder...
Men noget fornuftigt skulle dagen jo også gå med, så Kasper bestilte fodboldtøj! Imens Kasper kastede sig over en kasse lego på værelset, gik jeg i gang - sammen med Villy! Af alle gode pladser i huset, har Villy valgt, at det bedste sted er bag min overlocker. Og det gør ingen forskel at jeg begynder at sy...


... tværtimod...

Færdig... Og så skulle der prøves!

Men ikke ret længe...

... for storebror er i mellemtiden kommet hjem fra skole,

... og er gået i køkkenet for at lave to portioner is :) Væk var fodboldspilleren...

4 kommentarer:

Samtal från min trädgård sagde ...

Det var en herlig blog du har, jeg kommer gerne tilbage og läser mere.

Karin Grøn sagde ...

Fint med en fridag sammen med mor. Sikke fint fodboldtøj. Lyder og ser ud til han er tilfreds.

Strikkeheksen sagde ...

Så er han da bare klar til at komme på banen :-) Katte og symaskiner/overlockere kan være en farlig cocktail, min hunkat tror hun skal stoppe nålen :-)

Kirsten sagde ...

Total sejt fodboldtøj... ;-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...