tirsdag den 3. marts 2009

Fuld besat...

Så blev denne uge fuld besat... I morgen, onsdag, skal jeg undervise på Det Jobforberedende Hus for Flygtninge og Indvandrere (langt ord)... Torsdag skal jeg undervise på Fokus Folkeoplysning, et hold i håndstrik og et hold i syning. Fredag er fri indtil videre - men går sikkert med forberedelse - for lørdag og søndag afholder jeg weekendkursus i syning af børnetøj hos AOF i Aalborg. Så der bliver desværre ingen bytur sammen med veninderne på lørdag - sorry, det var ellers aftalt!
Jeg må hellere komme i sving :)
I aften skal jeg i strikkeklub. Ren hygge!!! Glæder mig...

2 kommentarer:

Karen sagde ...

Du er SÅ sej...og du KAN bare.
Dygtige dig

KAren

Karin Grøn sagde ...

Du er bare helt vildt energisk. Jeg er imponeret af din energi og gå på mod. Håber din nyvundne frihed fra fast arbejde står mål med dine forestillinger- du får det i hvert fald prøvet af nu. Held og lykke med det.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...