torsdag den 19. marts 2009

Hyggeformiddag...

Så er det meste af formiddagen gået, og tiden er vist blevet godt brugt. Jeg kan i hvert fald pludselig ikke se mit bord... Jeg laver lidt her og der - samtidig med vasketøjet, for der er da et strålende vejr i dag :) Jeg købte lidt nyt garn i Stof og Stil i går. Jeg købte endda en opskrift på en børnetop strikket i uld. Men selvfølgelig har jeg ikke set mig ordentlig for, for det garn jeg har købt passer ikke til opskriften... Så skal jeg alligevel i gang med at regne... Hm!
Jeg købte også uld til at filte med, og her til formiddag er der da også kommet lidt påskeæg ud af det.


Og hønseproduktionen går også fremad... Måske kommer der noget i fjernsynet i aften, så jeg kan komme videre :)

2 kommentarer:

Margith sagde ...

Det ligner mit bord:-) for en time siden, vi skal have gæster på søndag så det er ryddet nu for en stund.
Hav en god dag.
Hilsen Margith

Karin Grøn sagde ...

Nej hvor er de søde- de minder mig om min gamle mormor, der egentlig var meget kreativ men til forskel fra mig ikke troede så meget på sig selv at hun turde glæde andre med det. Det var en KAMP at få hende til at lave noget, men præcist de høns du har her, har hun også lavet en del af i 70erne

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...