tirsdag den 24. marts 2009

Ikke bare den rene elendighed...

Jeg har nemlig langt om længe fået monteret mit nye sadel-betræk! Opskriften så jeg i Hendes Verden. Opskriften passede overhovedet ikke til min sadel, så jeg måtte i gang med at trævle op, og regne... Men det er vist lykkedes vist meget godt! Nu glæder jeg mig til at cykle til stranden til sommer - selvom det var svært at forestille sig det i morges, hvor vi vågnede op til snestorm! - som godt nok var forsvundet i løbet af formiddagen...



10 kommentarer:

Helle : sagde ...

Ej hvor er det bare sejt, sikke nogle farver FLOT

Karen sagde ...

Så det godt i bladet....har kun en mountain bike, hvor det bare slet ikke passer.....men fedt er det jo.
Måske jeg bare er lidt misundelig.

Irene sagde ...

Nej - hvor er det smart! Og så kan du da kende din cykel:-)Prøvede at søge på dig på Trendsales på forskellige måder, men fandt dig ikke. Er ret interesseret i at købe én af dine påskehøner.

Pernille sagde ...

Nej hvor er det fedt!

nynne sagde ...

Den er bare så fed - så den godt på deres hjemmeside. Den er så meget på min to do liste.
Har forøvrigt forsøgt igen at finde dig på Trendsalesda jeg gerne ville købe en af dine kyllinger-me kan ikke finde dig

Karin Grøn sagde ...

HUSK at tage den med ind i regnvejr- men nej hvor er den smart.

laila sagde ...

fedt hvor er det flot og man blir helt glad af at se de dejlige farver. Du er bare kreativ søde,men det har du jo altid været. Min strejker sig højst til at brodere og strikke og det er der ikke megen tid til for tiden.

Karen-Ditte sagde ...

Den saddel er da lige til sol, sommer og vind i håret - jeg er vild med det det "flippede look"

Gitte sagde ...

Den er så sej! Alle vil da misunde dig den cykel ;-)

elsemarie sagde ...

Hej Jeg fandt denne søde sag men desværre findes den ikke på Hendes Verden mere. Kan du hjælpe mig

Kh elsemarie

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...