mandag den 9. marts 2009

Mandag...

Om jeg havde weekend i dag?? Nej da, de ringede da fra skolen i morges, så afsted til 2 dansktimer og 2 håndarbejdstimer - med et laaaaangt spisefrikvarter imellem...
Men slappe af da jeg kom hjem? Nej nej, det kunne jeg heller ikke finde ud af. En pigepude og en drengepude til Fastermette.dk blev det til. Jeg har klippet til en del tøj, der 'bare' skal en tur igennem symaskinen...
Nu er det snart TV-Avis-tid, så jeg kan høre sofaen kalder... En pind eller to kan det vel blive til, inden det er dynerne der kalder.



7 kommentarer:

snakkemunn sagde ...

Knallgøye puter:-)

Garn Moster sagde ...

ejjj hvor er de bare skønne de puder, man blir i helt godt humør af dem

Irene sagde ...

Hvor er det fine puder! Jeg er helt vild med den med biler:-)Ville ønske jeg kunne komme på et af dine sykurser og lære at sy sådan.

Pernille sagde ...

De er ret lækre :)

Helle : sagde ...

Rigtig skønne puder, som gør en glad.

Margith sagde ...

Min Emilie er ved at ændre farver på værelset til bla. rødt, din røde pude inspirere til hvad hun kunne få af puder.

marianne sagde ...

Hold da op nogle flotte puder. Det må være et stort arbejde... God dag.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...