onsdag den 18. marts 2009

Mille Fly i Stof og Stil...

I aften har jeg været i Stof og Stil, Aalborg, for at høre et foredrag med Mille Fly - indretningseksperten fra "Fra skrot til slot". Hun er bare god. Hun slynger om sig med gode tips til indretning/farvevalg/stil/belysning/tekstiler og meget mere. Tak for inspirationen, Mille :)

Det var lidt specielt at være med i dag, for det plejer jo at være mig der byder velkommen, mig der har arrangeret det hele og mig der kører sidst hjem. Men i dag satte jeg mig ned på tilskuerrækken... Det var fedt nok, det var slet ikke det! Men lidt underligt alligevel :) Der var jo mange af kunderne der kender mig. Et par stykker spurgte om jeg havde fået fri denne aften :) Men mange spurgte til mig og mit valg. Jeg fik snakket med nogle stykker. Det var ligesom om, at det nu er mere i orden, at jeg valgte som jeg gjorde. I er så søde alle sammen, tak fordi jeg har lært jer at kende :) Jeg er her stadig, og mange af jer ved hvor I kan finde mig, så jeg er ikke helt forsvundet :)

Tak for en god aften! Især til pigerne i Stof og Stil - I er for seje!

2 kommentarer:

Karin Grøn sagde ...

Hej Mette. Tak for din sjove kommentar på min blog- jeg kan vist med god samvittighed spørge om det samme til dig, for du har da godt nok også mange jern i ilden og tilmed mindre børn, men vist også det yngre. Derfor er det pudsigt at høre om hvordan du oplever at stå " på den anden side af skranken". Ærgerligt at jeg ikke kendte til det foredrag, det ville jeg gerne have hørt- men sådan er det. Jeg var faktisk i Aalborg. Datteren arbejder i Kop og Kande lige ved siden af Stof og stil.

Det gule hus sagde ...

Jeg var i Herning og høre/se Mille Fly. Supert. Jeg strøg hjem og gik igang med at sy nye puder :-) Du har fravalgt for at blive selvstændig - freelance ?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...