fredag den 13. marts 2009

Påskeproduktion...

Jeg havde fri i dag, så turen gik til Stof og Stil, Panduro Hobby og Stof 2000. På indkøbslisten stod der påskestof! Ikke nødvendigvis stof med kyllinger og påskeæg - helst ikke, faktisk! Jeg skal i gang med en hønse-kollektion, som forhåbentlig får ben at gå på inden påske. Efter en hurtig prototype, bestemte jeg mig for det endelig look. Ikke at jeg manglede stof på hylderne, men det skader jo ikke med lidt supplement... VEL??!!! :)

Okay, der røg lidt ekstra med, som ikke er specielt egnet til høns, men man ved jo aldrig hvornår man lige får brug for den slags stof... Og så lige lidt akryl-maling fra Panduro, for i weekenden skal Kasper og mig arbejde videre på vores slot - bygget af mælkekartoner og toiletruller... Og den slags skal jo males!




Stakken til venstre er fra i dag, og stakken til højre er fra hylden - og det var helt klart ikke gået uden supplement :) Skulderklap! Nu skal jeg i gang!

4 kommentarer:

Margith sagde ...

Hej Mette!
sikke fine stoffer du har købt, det og hvide med biler er rigtig godt. God fornøjelse.

Dorte - duddelutte sagde ...

Hej Mette.
Stoffet med de røde æbler er det fra 2000? det er da fpor sejt, synes bare ikke jeg har set det i deres katalog.
God weekend.
Dorte - duddelutte

nynne sagde ...

herlig høne og flot nyt stof

Tine sagde ...

Sikke smukke stoffer.
GLæder mig til at se hvad der kommer ud af det :-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...