torsdag den 19. marts 2009

Så tog jeg mig sammen!

Det har ligget længe, men pludselig i dag var dagen, hvor jeg tog det frem og gjorde det færdigt! Jeg har syet bagbeklædning på og håndquiltet det. Min langefinger kan herefter ikke sy mere idag :) Men det behøver den heller ikke, for om et par timer skal jeg til Aalborg og undervise mine hold i strikning og syning - og så er det jo ikke mig der skal sy :)
Hvor var det rart at blive færdig. Ikke at der var nogen deadline, for det er ikke et bestillingsarbejde, men blot et tæppe jeg ønskede at lave. Det bliver sikkert sat til salg på Fastermette.dk.
Apropos Fastermette, så døde websiden ved fødslen i søndags, hvor den skulle have haft åbent. Jeg arbejder på en anden løsning, så indtil videre ved jeg ingenting... ØV. Jeg er i gang med Trendsales, så måske bliver det starten. Søg på Faster Mette :)



6 kommentarer:

nynne sagde ...

Jeg har forsøgt mig på TS men fandt ingen annoncer da jeg søgte- men vil prøve igen næste gang jeg er der

laila sagde ...

sikke et lækkert tæppe. altså søde jeg misunder dig din kreativitet.får ikke lagt noget ud på min side foreløbig, for lillemand Manse tager alt min tid.men du må stadig gerne sende mig en mail så kunne vi evt udveksle mobil nr. kram laila

snakkemunn sagde ...

Et flott teppe som vil gi deg mye energi. :-)

Pernille sagde ...

Hold op, sikke et arbejde.
Hvor er det flot :)

Maria sagde ...

WAU ! Det er godt nok flot :-) Du er virkelig god til sådan noget. Ja til at sy generelt, så lige fodboldtøjet også.

Tak for kommentar - og jo, jeg HAR været ude at løbe :-)

Kh Maria

Karin sagde ...

Hvor er det flot

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...