mandag den 23. marts 2009

Skadestuebesøg...

Så nåede vi hjem. Sikke en dag! Hvor er det rædselsfuldt inde på den skadestue! Kasper var noget optaget af "ham med blod i panden" og "damen der græd fordi det gjorde ondt i hendes ben". Det er bare ikke et godt sted for små børn! Men heldigvis blev vi godt behandlet, og kom vist også lidt foran i køen, fordi de synes at det var noget synd for 'den unge mand fra Hals' :)
Han endte med en slynge om armen, så skulderen kan holde sig i ro. Han skal have den på i 3 uger, og det mest forfærdelige ved det er, at drengen skulle have startet sin fodboldkarriere om 2 uger! Hvor er det synd for ham! Han havde bare glædet sig så meget. Han kommer selvfølgelig til at gå til fodbold, men bare ikke lige fra starten sammen med de andre... Øv bøv, bare ærgerligt!
Han er puttet nu - med en skefuld Panodil at starte på. Jeg håber bare på en nat, hvor søvnen ikke bliver afbrudt alt for mange gange - det gør garanteret ondt, når han i søvne vil vende sig. Lille pus :)
Vi skulle da lige have en souvenier med hjem, så jeg snuppede et mobil-billede af skærmen med røntgenfotografiet...

5 kommentarer:

Pernille sagde ...

Åh nej.. er der ikke noget med raske drenge og skadestuebesøg..?
Forhåbentlig hjælper det smertstillende så han kan opleve det seje i at have brækket noget, når nu ikke fodboldkarrieren skal skydes igang lige med det samme.
God bedring :)

Karin Grøn sagde ...

Kære Mette.
Du mener ikke for alvor, at de sender en lille dreng med brækket kraveben hjem for at komme igen og skulle køre 60 km i bil til sygehuset engang til uden hverken den ene eller anden behandling. Jeg er dybt chokeret og meget forarget. Jeg gætter på I har været på sygehus syd.
Jeg har før selv oplevet det, både i maj sidste år, hvor jeg havde pulsåreblødning efter bid af kat. Jeg kom ind med udrykning og lige så snart jeg kom ind på sygehuset så gik det hele i stå. Der skete absolut intet og alle syge blev sendt hjem med besked om at komme igen senere. Nogle blev sendt i lægevagten, men hvad de lavede ved jeg ikke. Jeg endte med at få blodforgiftning i stedet for , fordi jeg ventede i 5 timer med blodet dryppende ud af hånden. Jeg endte senere med operation og 1 uge på sygehus. Jeg tror de læger der er på skadestuen også er på andre afdelinger ved siden af. Jeg oplevede det også da min datter kørte galt og blev kørt ned på knallert. Hun kom også ind hvorefter hun lå i næsten 4 timer på en båre og ventede og græd, men det reagerede man ikke på. Hun var tørstig for det var varmt men hun måtte ikke få noget at drikke eller noget, men tilse hende ville de ikke. Hun fejlede heldigvis ikke noget alvorligt.

Samtal från min trädgård sagde ...

Åbbe dåb det var godt nok en kedelig omgang! Godt at han tog det i nogenlunde stiv arm, kom hjem og kunne sove. Han må rigtig forkäles et stykke tid, så må vi håbe, at fodbolden også duer til den tid.

laila sagde ...

Øv og puha godt det ikke var være. Men vil give dig ret i at skadestuer og vagtlæge - venterum ikke er for børn. Trælst han kom galt afsted. Håber han ikke har for megen krudt i måsen, for så kan det jo være svært at holde armen i ro.Mikkel brækkede sit ben grundlovsdag. Det var brækket 5 steder og han skulle holde det i ro i ½ år. Så han var pænt nede over det, da han jo elkser at fjolle og pøle. Der er den store dreng ikke anderledes end den lille der engang kiggede ned i din trøje. Krydser fingre for din fodboldspiller og heldigvis er det ikke så meget han går glip af, men kan være han kan lure nogle trick af på sidelinen. Kram til jer

Margith sagde ...

God bedring.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...