søndag den 8. marts 2009

Sofasøndag...

Har været på arbejde både lørdag og søndag. Weekendkursus i syning af børnetøj. Det var så hyggeligt, og jeg fik selv lyst til at gå i gang med ting og sager! Men da jeg først kom hjem, og ikke var 'på' mere, så klappede jeg helt sammen. Færdig som gårdsanger. Jeg har ikke lavet en skid hele eftermiddagen. Jeg har strikket lidt, og før biksemaden lykkedes det at blande dej til en banankage - som for øvrigt blev rigtig god. NU trænger jeg til weekend! - og i morgen er det mandag...

4 kommentarer:

Karen sagde ...

Flittig asen. Selvfølgelig har du lige lavet en kage også....
Godt med lidt børnetøjs sykursus...de får garanteret "blod på tanden" med dig som lærer.

Og ham træmanden.....SKØN som bare.....

Karen

snakkemunn sagde ...

Det var bra at du tok det med ro da etter to-dagers kurs. Man får selvfølgelig inspirasjon og vil fortsette, men energien er brukt opp. Jeg synes du er flink, jeg har vært barnevakt fra lørdag til søndag og det var det eneste jeg rakk.:-)

snakkemunn sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Karin sagde ...

Hvor får du al den energi fra?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...