fredag den 6. marts 2009

Træmanden og trækonen...

Vi er ved at løbe tør for brænde, men heldigvis er sæsonen snart slut. Jeg forelagde vores problem for min far, da vi forleden snakkede i telefon.
Her til formiddag ringede han igen og sagde: "Goddag, det er træmanden. Mig og trækonen kommer på besøg inden frokost - er du hjemme?" Det var jeg, så inden længe kom de med traileren fyldt!
Imens far tømte traileren, kiggede mig og mor på strikkeopskrifter inde i varmen :)

Far sagde, at han lige havde stilt en kasse i udestuen, med brænde der var til at tage ind med det samme. De var hurtigt ude af døren igen, da de skulle have gæster til eftermiddagskaffe. De har så travlt med alting, de to... Jeg ville så ud i udestuen og hente kassen med brænde ind - og fandt ham her :) Typisk min far!

5 kommentarer:

nynne sagde ...

Det er da nogle fantastiske forældre - og de far har da en ganske dejlig humor.
Hvis du er interesseret i den danske version af Qeen Anne vil jeg gerne maile den til dig. Blot du ligger en besked med din mail add. til mig
God og varm weekend

Lavendel sagde ...

Hvor er de søde, de to.Dejligt for dig!

snakkemunn sagde ...

Du har noen snille foreldre og en far som tar seg tid til å sende en hilsen selv om han har det travelt.
Det er noe jeg vil prøveå lære av....når den tid kommer. :-)

Tine sagde ...

Godt at i nu kan holde varmen. :-)

Hvor er den skøn, den træmand!
Lyder også til at din far er det
:-)

Camilla sagde ...

Åh den far Minger, som han dog kan.
Jeg smiler ved tanken om dine forældre.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...