lørdag den 18. april 2009

Endnu en knappekasse...

Jeg er heldigvis sådan en der bliver tænkt på, når gamle kasser med knapper og andre gode sager skal smides ud! Og så bliver det reddet :) Min svigermor har en veninde, Stine, som er midt firserne. Stine er på vej i lejlighed og har sat sin gamle patriciavilla til salg. Stine er ved at rydde op, efter et langt liv i det samme hus! Det må være så svært. Man bliver jo tvunget til at sige farvel til mange minder. Men Stine har selv taget beslutningen. Stine er frisk som en havørn, og nu vil hun altså prøve noget nyt! Hun har købt en hel nybygget andelsbolig, og hun glæder sig meget :)
Og den gamle knappekasse - den skulle jeg have :) Tak, søde Stine. Jeg lover at passe på hver en lille knap og dims den indeholder! Jeg elsker det og det er ikke den første kasse jeg har "arvet"...





6 kommentarer:

Pernille sagde ...

Det er jo en hel skattekiste ;)

Fru Rønne sagde ...

WOW - jeg elsker knapper, og arver heldigvis også.

Lappesola sagde ...

Å for en skatt du har fått. Så gøy.
Hilsen Sol

Irene sagde ...

Dit heldige asen - det er skønt med gamle knapper.

snakkemunn sagde ...

Sønnen min så over ryggen og sa oi.oi, for han var det også en skattekiste :-)

Strikkeheksen sagde ...

Så heldig du er, der findes næsten ikke noget bedre end at rode i sådan en knappekasse :-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...