onsdag den 22. april 2009

Etniske oplevelser...

Jeg har været sammen med disse skønne kvinder i dag. Det var jo planen, at næste onsdag skulle være min sidste dag på Det Jobforberedende Hus i Aalborg. Men i dag fik jeg at vide, at de sikkert får bevilget endnu en periode til mig. De skulle have møde her i eftermiddag. Jeg håber virkelig at de fortsat kan bruge mig, det er sådan et skønt sted! Vi griner, snakker, udveksler sjove og tragisk oplevelser, giver hinanden gode råd, lærer nyt om hinandens kulturer og om forskellige traditioner og mad - og nå ja, så syr vi også lidt en gang i mellem :)

4 kommentarer:

Tine sagde ...

Det lyder simpelthen så hyggeligt!
Håber du får forlænget :-)

snakkemunn sagde ...

Dere har det nok kjekt, skulle gjerne vært med. :-)

Maria sagde ...

Det både lyder, og ser, rigtig hyggeligt ud :-)

KH Maria.

nynne sagde ...

håber for jer alle at der liver til e periode mere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...