fredag den 3. april 2009

Forår...

I går aftes klippede jeg grene af den røde kornel. De er så smukke, de røde grene. Allerede i dag er knopperne bristet. Om lidt kommer der lysegrønne blade, i den der helt bestemte lysegrønne farve! FORÅR!
Solen brænder ikke rigtigt igennem tågen her hos mig. I går eftermiddags lå der tyk havgus over hele byen. Men jeg tror at det, der dækker os i dag, bare er tåge. Man kan ligesom mærke det...
Men måske sidst på eftermiddag, så kommer solen sikkert. Jeg har nemlig planer om, at den sædvanlige fredagsøl skal nydes i havepavillonen... Når min fredagsøl-makker altså kommer hjem til weekend om et par timer...


1 kommentar:

Karin Grøn sagde ...

Sikke en flot farve de ildrøde kornelgrene har. Jeg ved godt at påske er noget med æg og grene men her er det næsten synd.
Jeg har været fraværende fra at være i blogland et stykke tid, men nu mangler kun 2 forestillinger i Sæby og regnskab og oprydning af kostumer og på scenen- så er jeg tilbage på min pind og skal ikke andet end være mig hele sommeren. Hæ hæ der skal nu sikkert nok vise sig noget ,men jeg så din blog og tænkte på Hals Husflid. Sig mig - har I strikkecafe dernede. Det kunne jeg da godt overveje hvis det var muligt i næste sæson. Glædelig påske

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...