søndag den 5. april 2009

I bedring...

Der er stadig en hel uge tilbage med armen i slyngen. Men jeg skal vist binde ham til sengen, hvis han skal holde sig i ro... Han bruger ikke slyngen mere, han hopper på trampolin, gynger, klatrer i træer og alt det andet sjove han plejer. Det går vist meget godt med den skulder :)

Han har fået nærmest en hård kugle på stedet, hvor knoglen er brækket. Jeg regner med, at det er noget brusk der er dannet, fordi knoglen måske ikke er groet helt perfekt sammen. Har nogen erfaring med det? Det gør ikke ondt i skulderen mere, siger drengen, så jeg vil ikke gøre mere ved det...

3 kommentarer:

snakkemunn sagde ...

Jeg foetalte deg tidligere at jeg hadde opplevet det samme med min gutt. (Han som er far idag) Det var akkurat det som var problemet å holde gutten i ro. Bekymringen min husker jeg ennå.... Hvor jeg studerte skulderen og fann ut at den var blitt skjev osv. Jeg tror du skal slappe av og la naturen gå sin gang. Gutter er gutter for å si det banalt. Ha en fin dag :-)

Anne sagde ...

Jeg står her og mærker på mit kraveben...jeg kan tydeligt mærke, hvor det brækkede for 35 år siden...så mon ikke det bare er sådan det bliver?

Kirsten sagde ...

Min datter var så uheldig, at falde ned fra et træ, men hun brækkede skulderen og ikke kravebenet.

Hun har ind i mellem stadig ondt, selvom det er ved at være omkring 8 år siden. Hun mærker vejrforandringer, lidt ligesom med gigt. Hun kan bla. også få meget ondt, når vi går lange ture om vinteren (kulden).

Hun kan heller ikke klare, at få bare et lille dask på skulderen, så råber hun højt... så jeg ved simpelthen ikke hvordan det hænger sammen, men ved bare, at det er noget der kan tage frygtelig lang tid, om det så egentlig bliver helt som det var, kan jeg være noget usikker på...

Men synes da, at din dreng klarer den til ug - det kunne min datter ikke, efter så kort tid... hun gik med armen helt tæt til kroppen i en uge, og den løse slynge i en uge, så skulle hun kun bruge den, ved behov...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...