onsdag den 29. april 2009

Minimesse i Vejle...

Lang tur til Vejle i går. Jeg landede hjemme igen i går aftes kl. 23... Men det var en rigtig fed tur! Jeg fik jo endelig set hvordan Mette har fået sin indrettet i sit værksted på hjemmeadressen! Skønt sted! (Jeg er ikke meget for at indrømme en slags misundelse...) :)
Messen blev afholdt i Bygningen i Vejle. Inde i Mary´s. Jeg har aldrig været der før, men jeg håber ikke det bliver sidste gang :)

Men men, vi er bare for små nogle "fisk" til handle et sådant sted... Men hold da op, hvor var der meget fedt stof!! Drømmene kunne vi heldigvis bevare. Jeg kom da alligevel derfra med noget :) Jeg kunne ikke lade denne kurv stå! Den indeholder 19 stykker lækkert patchworkstof fra Michael Miller Serien hedder Ginger Blossom og er designet af Sandi Henderson. Stykkerne er så fine, at jeg sikkert aldrig får dem op af kurven. De kommer i hvertfald til at stå i kurven længe, før jeg tør skære i dem :) Tror jeg...




Tak for en god tur, Mette :)

5 kommentarer:

Samtal från min trädgård sagde ...

Men da, det ville jeg heller ikke turde. Det var utroligt flotte stoffer, bliver lidt misundelig.

snakkemunn sagde ...

Så nydelige stoffer må du ha til inspirasjon en tid. Kurven var helt herlig. :-)

Kirsten sagde ...

Sikke smukke stoffer... og en skøn kurv...

info sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Mette Glerup sagde ...

Selv tak, Mette, for en kanon tur :o)!!
Og skøn kurv - har også næsten fortrudt, at jeg ikke købte den med hjem :O)!!
Glæder mig til næste 'stof-tur' :o)!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...