tirsdag den 7. april 2009

Nyt ansigt...

Jeg er så heldig! I morges ringede min frisør - som også er min nabo :) og spurgte, om ikke jeg havde tid til at komme, for i weekenden havde hun lagt mærke til at mine øjenbryn trængte til en omgamg! SKØNT! Man tænker så, at det er sikkert kun een selv der lægger mærke til opfriskningen af øjenbrynene, men nej! Det første Jonas (9 år) siger, da han træder indenfor døren er: Hey mor, du har vist været i Salonen!
Det havde jeg ikke troet at HAN lagde mærke til :)

2 kommentarer:

Kirsten sagde ...

Ja de børn ;-) nogen gange synes de om det "nye" ansigt, og andre gange ikke...

Sidst jeg fik briller, var den yngstes kommentar "Nå, det blev dem" - tak for kaffe ;-))

Camilla sagde ...

Han bliver den perfekte ægtemand.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...