søndag den 5. april 2009

Ombygning...

Endelig er jeg blevet færdig med mit skøre projekt! I skrivende stund har jeg hermed en velfortjent ølpause :) Lys fugemasse er indkøbt, og i påsken bliver jeg helt færdig! Jeg har fået ros af gemalen, så måske får jeg lov at lægge gulvfliserne - tak søde!



I det hele taget ved vi godt, hvad påsken skal bruges til... Der er projekter alle vegne! Her er Flemming ved at mure garagenporten til. Det vil sige, porten blev taget ned i går, og drengene fik dagen til at gå med hver sit brækjern :)




Søndag og Giro 413 :) Hvad kan man ønske mere...

3 kommentarer:

Kirsten sagde ...

Du er da en total sej handy-woman ;-))

Camilla sagde ...

Tillykke med et (snart) veloverstået arbejde. Det ser rigtig godt ud.
Det er godt at læse at det går meget bedre med den lille dreng. Giv ham et knus fra mig.

Tine sagde ...

Hvor er det da bare en flot væg du har lavet der.
Jeg er imponeret!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...