torsdag den 9. april 2009

Oprydning...

Så er der ryddet op på Kaspers værelse - han har nemlig ikke været hjemme i dag :)
Alt Duplo Lego er samlet - 8,3 kg blev det til!! Hele molovitten er sat til salg på Trendsales! Når man er 5 år er man jo næsten voksen, og så leger man altså ikke med Duplo mere! Der er blevet rokeret med legetøjet, så det legetøj Jonas ikke gad mere, er blevet Kaspers - fordelen ved 2 drengebørn :)
Alle andre småtterier er samlet i en kasse, og bliver sat til salg ved de ugentlige torvedage i Hals, som starter den 17. juni. Så bliver der råd til lidt ekstra luksus til drengeværelset - forhåbentlig :) Hvis drengen ikke bliver for fedtet - det er han nemlig bedst til, men en opsparing er heller ikke ringe :)




4 kommentarer:

Kirsten sagde ...

Det er ikke så ringe endda, med sådan en gang oprydning... og faktisk nemmest når børnene ikke er hjemme.

Skønt med sådanne markedsdage, det har vi også her i byen, men desværre kun to lørdage...

snakkemunn sagde ...

Deilig å få orden i slike ting, men det kommer hele tiden nye.....

Samtal från min trädgård sagde ...

Altså det med loppemarkeder, lossepladser og lignende, det er altså også lige mig og mine börn! Mine börn elsker når de må fölge med morfar på lossepladsen i DK, det findes nemlig ikke her. Når vi kommer hjem i sommer, må vi da til Hals på markedsdag! Vi låner sommerhus i Helberskov.

Tine sagde ...

Sikke en masse dejlig Duplo.
En rigtig god ide at sælge det.

Det har vi også altid gjort.
Da jeg har en pige og en dreng, har der altid været noget der ikke kunne gå i arv :-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...