mandag den 11. maj 2009

Bertram færdig...

Så ender historien om Bertram :) Nu er han færdig! Den er blevet så skøn! Selv Kasper synes, at den er sej! Den skal helt sikkert strikkes i hans størrelse - en gang... Jeg tror, at Bertram får navneforandring når den skifter ejer - til hvad siger jeg ikke endnu... For den ender vist hos en, der har mere brug for den end jeg har :) Den har været super nem at strikke, et rigtig godt "mellem-arbejde", for det var det, det var for mig... Opskriften er købt hos Dorte, som sikkert er på vej med meget mere spændede :)

6 kommentarer:

Samtal från min trädgård sagde ...

Den er vel nok herlig. Vi var til konfirmation i Bededagsferien og der mödte jeg et par fra Hals, som var venner til min bror. Så kom jeg til at tänke på dig.

Gitte sagde ...

Super sød, og rigtig drenge frisk.

Judith sagde ...

Kjempesøt vest. En slik en kunne jeg tenkt meg å strikke til småen min også.
Fin hage du viser fram lenger nede, må være deilig med så mye plass.

Helle : sagde ...

Dejlig drenget !

snakkemunn sagde ...

Vesten var fin og gode farger. Den ser ut til å være artig å strikke.
:-)

Lone sagde ...

Hvor er den bare god!! - og når man selv har en Bertram i huset - som godt nok er blevet lidt for stor til denne Bertram - så bliver man jo næsten nød til at strikke den!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...