lørdag den 16. maj 2009

Dagens indkøb...

På vej hjem skulle vi jo spise frokost i det grønne :) Vi fandt da også et hyggeligt sted, men vi blev i bilen. Men hyggeligt var det :) Min mor kan altså det der med madpakker...


På vejen tog vi også lige Stof og Stil og Panduro Hobby. Man kan jo pludselig trænge til noget nyt bånd! Det fik jeg :)

På sommermarkedet faldt jeg over denne skønne nøglering - nu kan jeg måske finde mine nøgler! Det døjer jeg jo til tider lidt med... :)

... og denne skønne bog, som jeg havde i min samling som barn! Jeg har allerede læst den fra ende til anden!

... og denne fede ring! (Kasper siger jeg har bedstemor-fingre, så jeg overvejede at droppe billedet) :) Fed ring!!

Hos Margith fandt jeg et nyt samlerobjekt!! Jeg købte denne tekop med tilhørende desserttallerken. Den er så skøn! Aluminia. Poul. Er han ikke dejlig?!

Og børnebøjler kan man ikke få nok af...

... og dette helt fantastiske låg :) Måske finder jeg noget det kan passe til. Måske skal det bare ligge og se tilfældigt lækkert ud...
En rigtig god dag - vi vender stærkt tilbage :)

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...