mandag den 11. maj 2009

Dyr i græsset!!

Jeg var lige ude for at hænge vasketøj ud, og da jeg gik forbi "ungernes hjørne" så jeg ud af øjenkrogen i det høje græs "et eller andet"! Mit hjerte hoppede et kort øjeblik derop hvor det ikke skal være... PUHA! Det var bare Kaspers "dyr" der har overnattet ude i græsset... Chok!


"Ungernes hjørne" er bare et hjørne bag huset, som har fået lov at ligge hen i byggerod og skvalderkål... Godt sted at lege. Her bliver lavet soldaterbaser, gravet ned til kineserne, lavet myrerfarme og meget mere... Jeg nænner ikke at inddrage det til fine blomster, så det bliver som det er, lidt endnu...

2 kommentarer:

Pernille sagde ...

Det må være skønt at være barn og have sådan et hjørne :)

snakkemunn sagde ...

Jeg tenkte, "for noen dyr de har i Danmark", å ble nesten vill på tanken at jeg ikke h.....adde visst om det.....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...