søndag den 17. maj 2009

Færdig, færdig, færdig...

Så blev den færdig. Jeg ville gerne give den et navn, men det forbliver en hemmelighed lidt endnu :) Modtageren ved nemlig endnu ikke, at den er på vej...


Den bliver fint pakket ind og sendt med posten en af dagene... :)

Jeg blev også færdig med en lille stak tasker, som i morgen, når lyset gør noget bedre for dem, bliver fotograferet og kommer til salg på Trendsales. Egentlig er det materiale til min stand på torvedagene, som starter her i Hals den 17. juni og fortsætter de næste 100 onsdage (næsten) hele sommeren , men indtil da, kan de fylde lidt op på Trendsales...

Også en lille bunke penalhuse er på vej...
Der er kun en måned til, at torvedagene starter. Det er virkelig et besøg værd, hvis nogle skulle forvilde sig til Hals en onsdag i sommer. En hel gade, fra hovedgaden til torvet, bliver lukket af og fyldt med boder og kræmmere. Det kan nemt tage nogle timer at nå fra den ene ende til den anden, og der er alt hvad hjertet begærer! Meget hyggeligt!

4 kommentarer:

Kirsten sagde ...

Total søde og skønne, både taskerne men også penalhusene... ;-)) glæder mig til at se dem på TS...

Anne sagde ...

Det er så hyggeligt med onsdagssalg i Hals...jeg må vist til at lægge planer om lidt sommerferie besøg hos familien :-)

Huset i Hou sagde ...

Åh mette - jeg er helt pjattet med de ting du laver - jeg skal helt klat besøge din bod om onsdagen - nu vil jeg ind på Trendsales og snage, om du skulel have lagt noget til salg der - kan man evt selv afhente - så porto spares (jeg bor jo ikke så langt væk og er tit i Hals :-))

Mette Thrysøe sagde ...

Huset i Hou :)
Selvfølgelig kan du selv hente, og dermed spare porte - så sparer jeg også en tur på posthuset :) Inden længe får jeg mulighed for at vise mine ting frem herhjemme. Forhåbentlig snart :)
Mette

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...