mandag den 25. maj 2009

Frisk igen...

Tak for alle de søde hilsner om god bedring :) Jeg tror de hjalp, for idag er jeg faktisk frisk igen! Måske var det bare de 10 timers søvn der skulle til... Jeg er en smule radbrækket i dag, men er ellers ok!
Jonas har emneuge i denne uge. Det eneste han skulle medbringe var løbesko, penalhus og madpakke. Jeg tjekkede for en sikkerheds skyld hans penalhus, for det er ikke altid så godt udstyret. Og her var indholdet!! Virkelig sørgerligt... Jeg har truet med at levere regningen til hans 18 års fødselsdag, på manglende blyantspidsere, viskelædere, huer, vanter osv. Det har vist ikke rigtigt hjulpet, sådan er de drenge nok... Han tog afsted med nye spidsede blyanter, viskelæder, lineal og blyantspidser fra mors fjernlager :)

4 kommentarer:

Linda sagde ...

Ja, ved du hvad... jeg tvang Magnus til at hente sit penalhus igår, fordi han sad og gnattede matematik til aflevering med en speedmarker ?! Drenge og orden...
og hvad var der så i penalhuset? noget i retning af en tube fiskelim, en glaskugle og et stykke glas...
og jeg købte 20 blyanter med navn på + viskelæder + speciel spidser...
de andre hugger det...
jeg tager det simpelthen op til et forældremøde, nu er det de andres tur til at fylde klassepenalhuset op ;o)
måske det i virkeligheden var en ide: en fælles pool af viskelæder og blyanter, som klasseduksen skulle spidse og holde ved lige...

Mette Thrysøe sagde ...

Slet ikke nogen dårlig idé!! Det vil jeg da også tage op!! Tak :)

Ulla V. sagde ...

Gud ske tak og lov for, at min søn ikke er den enste der mister skriveudstyr i massevis!! Jeg havde nu en anelse om at andre drenge døjede med samme fænomen. :0)) Men tænk så på ALLE de andre ting de oplever, mens det hele bliver væk ;0)

Mette Thrysøe sagde ...

Ja Ulla, du har ret :) Men det er ALLIGEVEL træls :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...