søndag den 24. maj 2009

Jeg er helt flad...

Jeg har vist fanget noget, som minder om starten på en enfluenza... Jeg har ligget på sofaen hele dagen. Jeg kan mærke hver eneste knogle i min krop - og de er så ømme! Og hvad er det, der sidder lige under ørerne, lige ved bag ved kæben, og som er hævet og ømt?! Og min hals gør ondt, jeg kan næsten ikke synke! Nej, hvor jeg har jeg ondt af mig selv... Jeg har ikke engang strikket! Går i seng om lidt, håber at mindst 10 timers søvn kan hjælpe lidt...

5 kommentarer:

snakkemunn sagde ...

Uff, så trist. Kan ikke annet enn å ønske deg god bedring. ;-)

Ulla V. sagde ...

Åh, hvor træls - sådan havde jeg det for få dage siden! Men efter en dag på sofaen og en nats søvn var ømheden i kroppen væk, og tilbage er kun hoste som driller astmaen.
Lad os håbe, at du slipper lige så heldigt, og er noget der ligner frisk i morgen. Rigtig god bedring til dig :0))

Margith sagde ...

Hej Mette!
Håber du har det bedre imorgen.

Anne sagde ...

aiiii god bedring...det er dog ikke til at holde ud at være syg nu.
nb....ved nu fra tanten at jeg har været til fest med Kesse :-) han er jo farbror (?) til Judith...nå ikke mere familie tam tam :-)

Huset i Hou sagde ...

øv, det er sgi træls at være syg - især når det gør ondt i hele kroppen. Jeg har for nylig opdaget vidundermidlet Zyx, som tager ømheden i hals og svælg - det er virkelig et godt middel mod ondt i halsen. Det fås i håndkøb.
God bedring :-)

PS: tasken og den finde blå pung er klart et hit! Mange tak for handlen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...