torsdag den 14. maj 2009

Lang lang dag...

Nu ved jeg da, hvad jeg skal lave i aften... Jeg skal slette alle mine annoncer på Trendsales - og oprette dem igen. P.. osse!
Jeg har ellers haft en lang skøn dag i dag. Jeg har først fået tid til at sætte mig foran skærmen nu, og fået tømt kameraet :) Jeg skal jo alligevel sidder her hele aftenen, så I får lidt ad gangen :)

Da jeg kom hjem fra arbejde i eftermiddags, lå der en pakke til mig :) Jubiii!! De er godt nok hurtige i Sommerfuglen. Det var nemlig mine nye strikkepinde! Og nu har jeg vist alligevel ikke tid til at strikke i aften... Men lækre er de!

Og se lige en fed indpakning! Pakket ind i en gammel broderi-plakat :) Fedt!

En ekstra Wire på 40 cm og 2 faste rundpinde i 2,5...

1 kommentar:

snakkemunn sagde ...

Det er noe med det å få pakke i posten. :-))
Lykke til med arbeidet med Trendsales.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...