lørdag den 16. maj 2009

Majmarked...

Min mor og jeg kørte sydpå, for at besøge Margith og Hanne til deres majmarked. Solen skinnede fra en skyfri himmel, så det tegnede jo godt :) Indtil vi ankom - i regn og kulde... Jeg måtte låne en jakke - tak, Margith :)


Undskyld, Hanne, at jeg fangede dig midt i en sætning - måske kunne jeg have valgt en mere heldig vinkel :)
Det var rigtig hyggeligt med kaffe og te i teltet på gårdspladsen - også selvom regnen trommede! Det var synd for jeres marked med det dårlige vejr - bedre held i morgen :) Det var godt at møde jer LIVE! Det er så rart at få en rigtigt ansigt på hinanden.
Der var så mange lækre ting! Hannes børnetøj er bare så sejt! Ægte retro! Men mine drenge er altså ikke så meget til tullebukser og fede spencere... Min mor købte en rigtig fed nederdel, og jeg har lige fået en sms fra hende - den passer perfekt :) Jeg kom da også derfra med lidt småtterier... Jeg fandt nogle rigtig gode ting!
Margith fortalte om et andet arrangement ikke langt fra Hammel - et sommermarked i Bøstrup Gl. Skole. Vi kørte dertil efterfølgende, men også her var der lagt en dæmper pga regnen, det var virkelig synd! Men hvor var der mange fede ting! Jeg skal helt sikkert holde øje med fremtidige markeder i det midtjyske!

3 kommentarer:

Margith sagde ...

Hej Mette!
Tak for besøg det var rigtig hyggeligt at hilse på dig og din mor. Synes også det er rart at have set "giraffen" :-)

Inge - bernercairn sagde ...

Du skulle have kørt til Uldfestival i Saltum - dejligt vejr havde vi der:-)

Kirsten sagde ...

Det var da nogle utroligt lækre ting du fandt. Fed ring - og du har ikke bedstemor fingre ;-))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...