tirsdag den 5. maj 2009

Nu gjorde jeg det altså igen!!

Jeg var jo slet ikke færdig med at shoppe... I Hals er åbnet en ny butik, og jeg skulle altså lige ind og kigge. Butikken har været i Hals før, nemlig Den Gamle Købmandsbutik. Og det er ikke mel og sukker man kan købe...

Jeg fandt denne, som jeg bare måtte eje! Jeg tænkte, at den syr jeg da bare selv, men hvornår er det lige, jeg får det gjort...

Jeg så en top i en anden butik, men et hæklet bærestykke. DEN købte jeg altså ikke, men jeg købte garn, så den laver jeg altså selv. Jeg skal også i strikkeklub i aften, så hæklenålen kommer med i aften, sammen med det nye garn... Jep!

Men disse sko er også købt i den nye butik. Jeg ÆÆÆLSKER altså sko! (Jeg ved også præcis, hvem af mine læsere der ryster på hovedet lige nu) :) Men kollektionsprøver til 50 kr. pr. par, det går man altså ikke forbi!!

8 kommentarer:

Anne sagde ...

pokkers også at min weekend i Hals glippede...jeg ville da gerne have set den nye butik...nå, til sommer måske :-)

Irene sagde ...

Nej sådanne sko går man ikke forbi - guldsko:-)
De er vel nok fine - begge par:-)

snakkemunn sagde ...

Skulle bare mangle at du ikke skulle kjøpe så fine sko til den prisen. Jeg handler mye sko, helst i utlandet. Det er der jeg shopper mest. Toppen var også fin.

Huset i Hou sagde ...

Ih... den er vel nok fin, din nye bluse - hvor ligger Den Gamle Købmandsbutik?

Karen sagde ...

Men OK sko til en 50er...nå jah så forstår jeg bedre...
Karen

Mette Thrysøe sagde ...

Den Gamle Købmandsbutik ligger i Midtergade. Lige over for Salonen. Den gamle "Brunø" - herretøj, hvis det siger dig noget :)Det er den butik, der tidligere har ligget i Hals, på Torvet, og senere i Gandrup, men nu er den tilbage i Hals :)

Kirsten sagde ...

Rigtig sød og lækker kjole... og ja, jeg havde nu også købt begge par sko, til den pris... rigtig fede sko... kan godt lide det lidt retro over dem... ;-))

aforismen sagde ...

Lækre sko! Jeg fandt selv ballerinaer og guld-sneakers til 50,- stk. for nogle måneder siden. haps :-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...