tirsdag den 12. maj 2009

Nye striber...

Jeg har knoklet i haven hele dagen! Jeg graver og graver! Senegræs... ØV!
Men nu slutter havedagen. Om lidt henter jeg Kasper og skal vi eftermiddagshygge lidt.
I aften skal jeg i strikkeklub! Jeg er gået i gang med nye striber. Jeg er blevet lidt vild med farvesammensætningen :) Den minder mig om mine år på Skals - sammen med Camilla (Det var nemlig Camillas farver dengang) :)
Jeg er lidt bagefter med en barselsgave, men nu er jeg i gang! Inden længe kommer posten med en ting til lille-manden :)

4 kommentarer:

Ulla V. sagde ...

Dejlige striber du er ved at strikke denne gang også...(jeg holder så meget af striber, tern og prikker). Farverne er supergode og glade...

Jeg kan godt forstå at du ind imellem tænker tilbage på Skals Håndarbejdsskole. Det er et vidunderligt sted.

Jeg bor ikke mange skridt derfra, og elsker at tage til deres udstillinger og benytte deres fantastiske håndarbejds lektioner for børn og voksne. :0)

Mette Thrysøe sagde ...

Jeg gik på Skals Håndarbejdsskole i 1995. Det var et rigtig skønt ophold. Jeg fortsatte på Skals Håndarbejdsseminarium fra 1996-99. Det er så ærgerligt at de flyttede til Viborg. Bygningerne bliver vel ikke brugt til noget...(?) En skam! Skals er et skønt sted!

Camilla sagde ...

Ja det er da mine farver. Jeg er stadig vild med dem. Nye yndlingsfarver kommer og går, men jeg bliver ved med at vende tilbage til varm blå og limegrøn.

snakkemunn sagde ...

Det var en herlig genser, tenker de blir glad de som får den.
Fargene er flotte. det er vanskelig å sette sammen farger som ikke er en eller annen sine, vi får bare glede oss med det som vi liker. :-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...