mandag den 18. maj 2009

Nysgerrighed og overraskelse...

Altså posten kom med en pakke i morges, som så meget spændende ud!! Men det var til Flemming! Irriterende! Den var i prikket papir i lime og turkis - neeejj, hvad mon det var. Jeg rystede og mærkede, men kunne ikke regne det ud... Jeg overvejede endda at ringe til ham! Men jeg valgte at lade den ligge - og vente...
Det første jeg nævnte, da han kom hjem var pakken :) Selvfølgelig sådan tilfældig, henkastet...
Åh, sagde han, det er faktisk til dig :)


Neeeeejjjj, hvor hyggeligt!! Jeg nævnte da godt nok i sidste uge, at jeg kunne mig endnu en Babuska - udover den, jeg fik af en Ukrainsk veninde for nogle år siden. Men den slags plejer gemalen jo ikke bide mærke i :)
Tak søde Flemse :) De er vildt søde!!!

3 kommentarer:

snakkemunn sagde ...

Det er veldig kjekt når mannen hører etter ens ønsker.;-)

nynne sagde ...

du er et heldigt asen

laila sagde ...

Hvor er de flotte og kære. Og Tusind tak søde dig Har sendt dig en mail med billede af Manse iført trøjen. Den er bare for lækker. Sådan en dejlig overraskelse. Var du her ge i nærheden fik du et ordentlig kram og jeg slap ikke før jeg havde sagt tusind tak en mill gange. Du er bare fo sød. Takker og kom snart. Kram Laila

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...