onsdag den 6. maj 2009

Plads til nye projekter...

Så har krydsnøgleapparatet været i gang her til morgen! Jeg har nemlig fået en mail :) Så alle de andre projekter må altså lige vente!
Jeg har modtaget opskriften på Bertram, som Duttelutte står bag. Jeg må straks i gang :) Og endelig skal garnet fra Læsø blive til noget...


Opskriften strækker sig størrelsesmæssigt fra 6 mdr. til 3 år. Mine drenge er jo slet ikke så små :) Men men, jeg kender jo sikkert en dreng eller to, der skal beriges med en lækker Bertram :) Jeg går i gang om lidt!

2 kommentarer:

Dorte - duddelutte sagde ...

Hold da op et helt indlæg om min lille opskrift. Det er jeg da noget beæret over. Skriv endelig, hvis der opstår problemer.
Dorte

Mette Thrysøe sagde ...

Det manglede da bare! Man kan vel gøre lidt reklame :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...