tirsdag den 2. juni 2009

Aftentur i haven...

Jeg gik lige en runde. Måske kommer regnen i nat. Nu er alle hynder og tæpper i hvert fald reddet. Der er skyer nok, så måske går der hul i nat. Vi trænger også til det. Men i morgen tidlig kan solen godt skinne igen for mig skyld...


Om lidt popper de gule liljer. De er en af mine yndlinge!
Herinde på sofaen ligger den syge mand. Han er ramt af den dødelige form for influenza - I ved, den der kun rammer mænd... Han er godt nok MEGET syg. Og det ER synd for ham... Og han HAR feber.... og vi andre lister rundt i huset, og håber at far snart bliver rask :)

2 kommentarer:

Lavendel sagde ...

Nåå, den stakkels mand, er du sikker på det ikke kræver indlæggelse? Ved du at de gule kan spises? Smagen er omtrent somm duften, men de pynter da så flot i salatskålen. God dag til dig

Mette Thrysøe sagde ...

Lavendel - nej, det vidste jeg ikke :) Det må jeg have prøvet.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...