torsdag den 4. juni 2009

Aftentur til havnen...

Jonas og mig trængte lige til en mor/søn tur. Når vi gør det, går vi på havnen. Vi snakker så godt undervejs. På de ture klarer vi hele verden. Vi skal lige om hjørnet, så til højre lidt længere henne og så er vi her...

Der går en sti hele vejen langs vandet og ned til havnen.


For nogle år siden blev denne "ting" sat op på havnen. Den hedder Smykket og er vist nok udført af Bent Exner. Personligt er jeg ikke særlig begejstret for den. Den er meget smuk, men helt malplaceret på min havn! Den skulle stå i en strømlignet og moderne gågade eller lignende...


Og det er her man går de gode is :)

Udkig til åbent vand. Der var mange store skibe igennem her til aften.

Yndlingsstedet. Her skal isen spises :) En kæmpe vaffel med 3 kugler. Og verdenssituationen ordnes. I går købte vi nye sko til Jonas. 38!! Jeg bruger selv 36 :) De bliver så hurtigt store, de unger. Om en måned er han 10.

3 kommentarer:

Inge sagde ...

Ja, det er fantastisk med de drenge - min er 14 år og bruger str. 45 i sko....
Forleden var faderen og han i byen og få fornyet deres pas... faderen kom næsten knækket hjem.... han var 189 cm høj og sønnen var 185 cm høj - og sikkert ikke færdig med at gro:-)

Trine sagde ...

Hm, sådan alenestunder med udsigt til verdenssituationen og kæmpefødder - de er det hele værd!

God weekend
Kh Trine

snakkemunn sagde ...

De er verd å ta vare på de stundene med (godt snakk). Han stopper nok ikke på 38 det går i en rasende fart.
Eldste sønnen min voks fort. Jeg pleide å kjøpe gode ting på salg til han visst jeg kom over det. En dag sa han til meg.- Du kan slutte å kjøpe sko til meg nå fordi jeg sluttet å vokse i str.43. ( jeg gikk hele tiden opp en str når jeg kjøpte) Alt har sin begrensing.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...