onsdag den 17. juni 2009

Bedre held næste gang...

Øv-dag... Det hele startede meget fint med solskin. Men... så blev jeg placeret et rigtig træls sted, og oveni købet i skygge! Jeg frøs som jeg ved ikke hvad :) Efter en time forbarmede en venlig sjæl sig over mig, og jeg fik lov at klemme mig ind imellem to andre boder :) Men jeg var havnet i den forkerte ende af gaden, der hvor folk ikke kommer forbi, men er vendt om for længst.
Ydermere var der sket det, at der i en eller anden markedskalender var skrevet en forkert dato! Nemlig at markedet startede den 24. juni - altså først næste onsdag! Så der var næsten ingen hverken besøgende eller boder. Jeg gik faktisk derfra med underskud i dag. Hmm!
Jeg var bare så sur over min placering, og jeg skabte mig så meget, at der vistnok næste gang er en meget bedre plads til mig - lige over strikkeforretningen :) Så bedre held næste gang! Og når skolerne får ferie kommer folk jo også til byen i tusindvis :)




Ok, jeg købte jo også lige denne her. Den gjorde vist sit til underskuddet :) Mere sjælden end køn, men den kunne jeg altså ikke undvære...

5 kommentarer:

Dorte - duddelutte sagde ...

Øv, øv, øv. Hvis vier lidt positive, så kan det jo kun blive bedre næste gang...
Dorte

nynne sagde ...

det lyder som en møj dag - ønsker for dig at du må få mere ud af alle dine anstrengelser i næste uge

snakkemunn sagde ...

Det verste er jo å stå å fryse, da blir alt så dumt. Ok, kanskje noe blir gjort annerledes neste uke.;-)

Kirsten sagde ...

Øv også - det var jo ikke lige meningen... håber så sandelig de fattede dit budskab ;-))

Fed ugle - selvfølgelig kunne du da ikke undvære den. Og er det ikke sådan, at det der ind i mellem er mere sjældent end kønt, godt kan gå hen og blive yndlings tingen? ;-))

cara mengobati Wasir sagde ...

Tuluung-di-Approve-pak,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,ManjuR.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...