mandag den 29. juni 2009

Bøllehatte...

... klar til markedsdag på onsdag...


5 kommentarer:

Anne sagde ...

Hvor er de fine dine bøllehatte.

Har du altid stand ved brugsen?
Jeg er spændt på om du kan kende mig?
For jeg og Ditte kommer forbi ikke denne onsdag, men næste...
aii jeg skal nok give mig til kende :-)

Mette Thrysøe sagde ...

Jeg glæder mig til at hilse på dig :) Og ja, jeg er altid ved Brugsen, lige overfor genbrugsbutikken.

Irene sagde ...

Hvor er de søde dine bøllehatte:-) Er de også på Trendsales? Nå - det kan jeg jo selv se efter :-)

Kirsten sagde ...

Hvor er de søde - sådan en, eller to, kunne min mor godt bruge. Hun må ikke få sol, da hun har hudcancer... er det kun børnestørrelser, eller er de også til voksne?

Mette Thrysøe sagde ...

Hej Kirsten. Lige disse her børnestr. Men jeg havde faktisk tænk på voksen str. Og smide dem på Trendsales :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...