tirsdag den 30. juni 2009

Hvor svært kan det være...

Nu vil jeg altså også prøve at have sådan en! Man tager 2 m stof. Og så...

... klippe klippe og sy i siderne og i skridtbuen...

... elastikker fræses på med zig zag, med 2 cm mellemrum...

... elastik i benene, og...

Voila! Nu med fyld! Man kan jo bare trække maven ind, så man ikke ligner en sæk kartofler - altså når man nu kun er 150 cm høj og nærmest ingen ben har :)

Og med bukserne hevet op, så de hvide stænger kommer ud i det fri! Det er vel sommer :)

6 kommentarer:

Samtal från min trädgård sagde ...

Det ved jeg faktisk ikke, ved kun at jeg selv syr for lidt!
Nu er det ved at väre Danmarkstid, så vi ses måske på markedet? Om jeg kommer forbi dig, skal jeg give mig til kende.

Mette Thrysøe sagde ...

Det kunne være rigtig hyggeligt at hilse på dig :)

Helle : sagde ...

ih hvor du kan ;-) giv dig et stykke stof og lidt tråd, en symaskine og vupti kommer der bare lige et brugbar stykke tøj ???? bare det var mig SUPERT

Kirsten sagde ...

De er bare så populære her i sommer... og vildt lækre, skal jeg hilse og sige fra yngste datter... den ældste har dem, hvor de bare slutter som almindelige bukser...

snakkemunn sagde ...

Sommerlig å fin. Synes det var fint når du dro buksene opp. Den er sikkert herlig å gå med i varmen, men det er sannelig ikke lett å dra magen inn i varmen, he he, synes alt bobler opp da jeg.;-)

Irene sagde ...

Fint og sommerligt dress, der klæ`r dig:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...