mandag den 8. juni 2009

Jeg lever endnu...

... selvom jeg med nød og næppe kom igennem søndagen :)

Her er dagens arbejde... De er nu pakkede, og er klar til posthuset i morgen. Jeg var lige forbi Stof og Stil i formiddags efter nye forsyninger. Jeg var på arbejde i formiddags, og var i Stof og Stil sammen med 3 af mine "piger". Vi er i gang med et forhængsprojekt til et af værkstederne. Så ved siden af vores indkøbsseddel, var der lige plads til mine egne indkøb :)




Og også lige et billede af den, der røg igennem posten i weekenden :) Jeg kan snart sy veste med lukkede øjne :)

6 kommentarer:

Margith sagde ...

Hej Mette!
Tak for kommentar på min blog.
Dine veste er da også utrolig søde, hvor små laver du dem?
Så nylig i aftes at du gerne vil have småkageopskriften, den skaffer jeg.
Hav en god dag. Jeg er influenzaramt, surt når solen skinner.

Anne sagde ...

Hvor er de fine vestene...man burde da have en med ugler på, når man arbejder på bibliotek :-)

Mette Thrysøe sagde ...

Margith - Den mindste str er 2 år, men jeg kan måske narres :) Især når nu gider rode efter småkageopskrift til mig :) God bedring!

Anne - Selvfølgelig :) Og meget bedre end en bogorm :)

Dorte - duddelutte sagde ...

God morgen Mette.
Er hjemme sygemeldt, min ene hånd er blevet opereret. Så jeg sukker over dine dejlige veste, gad vide hvornår jeg selv kan komme i agng igen?
Dorte

Lotte K strik sagde ...

Alle de fine ting du laver ,det må være dejligt at kunne sy. Jeg strikker meget. Må jeg spørge hvor du har de mærkater du har i tøjet fra.

cara mengobati Wasir sagde ...

Tuluung-di-Approve-pak,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,ManjuR.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...