lørdag den 20. juni 2009

Kunsthåndværkermarked...

Lang lang, men super god dag i Tivoli Karolinelund. Jeg er fuldstændig baldret nu, efter at have været udendørs i næsten 10 timer! Om lidt drikker jeg et glas rødvin, og så skvatter jeg sikkert om på sofaen...
Jeg blev i onsdags inviteret til at deltage i et Kunsthåndværkermarked i Tivoli i dag fra 12-18. Det var første gang det blev afholdt, og skal helt sikkert gentages næste år! Jeg har allerede meldt mig til :) Det har været en helt vild god dag. Ikke med det helt store salg, men rimeligt. Derimod har fået en del gode aftaler og kontakter, som helt sikkert er mere værd! Så nye spændende projekter er undervejs!


Her bor jeg...

Der var stillet boder op på hele Teatertorvet. Jeg bor ved den røde pil...

Blikfang! Alle har rørt ved den! Ingen har købt den! :)



Denne tingest dannede baggrund for Teatertorvet, så med jævne mellemrum lød der "sug-i-maven-skrig"... Godt det ikke var mig :)
Jeg blev forresten inviteret til Kunsthåndværkermarked i Hadsund til Oktober. Glæder mig allerede :)

4 kommentarer:

Dorte - duddelutte sagde ...

Det lyder jo ikke helt tosset. Det glæer jeg mig til at høre lidt mere om.
Sov godt, Dorte :O)

HanneC sagde ...

Godt gået. Ved du hvordan man evt kommer med i Hadsund ?

Lavendel sagde ...

Godt gået - hvad var der mest salg i?

Mette Thrysøe sagde ...

Hanne C - Jeg ville måske søge på markedet på nettet. Jeg fik ikke hendes navn, så jeg ved ikke hvem du skal snakke med.
Lavendel - Det var de små ting der røg. Det var lige som om, at de penge folk havde med i Tivoli skulle bruges til rutsjebaner :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...